Ongelmanratkaisua
Pulmattomassa
meidän tehtävämme on suunnitella ja toteuttaa välineitä, joilla asiakkaamme
pystyy hoitamaan omaa liiketoimintaansa
mahdollisimman tehokkaasti. Ratkaisumme
tarjoavat kilpailuedun, joka auttaa asiakastamme menestymään. Menestyvä asiakas
luo menestystä meillekin.
Tärkeää on
kuunnella asiakasta, ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ja keksiä innovatiivisia
ja helppokäyttöisiä ratkaisuja. Kilpailijoihin verrattuna tilannettamme
parantaa se, että asiakassuhteemme ovat pitkäaikaisia. Vuosien, jopa kymmenien
vuosien tuttavuus yksinkertaistaa yhteistyötä.
Ongelma
Useimmiten
kehitysprojektin saa liikkeelle yrityksen itse,
Pulmattoman tai jonkun kolmannen osapuolen havaitsema ongelma, joka
häiritsee päivittäistä toimintaa.
Esimerkkinä
ongelmasta oli tilanne, jossa hyllytyspalveluasiakkaiden täydennystoimituksia
ei pystytty toimittamaan sovitusti tuotepuutteiden vuoksi.
Ratkaisu
Toteutimme
asiakkaalle selainpohjaisen ”otto-tv:n" eli on-line näkymän, jolla he pystyvät jatkuvasti seuraamaan omien
asiakkaidensa tekemiä kulutuskirjauksia.
Näin alaa tuntevan on helppo havaita erikoisempien tuotteiden kulutukset
ja reagoida tilanteeseen etsimällä tarvittavat tuotteet ja tilaamalla
täydennystä välittömästi, siis ennen kuin tilaus on edennyt toiminnanohjaukseen
asti.
Lopuksi
Meidän
työmme tyydyttävimpiä hetkiä ovat ne, kun ohjelmisto tai sen pieni osanenkin
saadaan asennettua ja suunnitellulla tavalla käyttöön.
Kirsikkana
kakun päällä on asiakkaalta sähköpostilla tai puhelimessa saatu palaute.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti