perjantai 9. helmikuuta 2018

Ongelmanratkaisua


 Pulmattomassa meidän tehtävämme on suunnitella ja toteuttaa välineitä, joilla asiakkaamme pystyy  hoitamaan omaa liiketoimintaansa mahdollisimman tehokkaasti.  Ratkaisumme tarjoavat kilpailuedun, joka auttaa asiakastamme menestymään. Menestyvä asiakas luo menestystä meillekin. 


Tärkeää on kuunnella asiakasta, ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ja keksiä innovatiivisia ja helppokäyttöisiä ratkaisuja. Kilpailijoihin verrattuna tilannettamme parantaa se, että asiakassuhteemme ovat pitkäaikaisia. Vuosien, jopa kymmenien vuosien tuttavuus yksinkertaistaa yhteistyötä.

Ongelma

Useimmiten kehitysprojektin saa liikkeelle yrityksen itse,  Pulmattoman tai jonkun kolmannen osapuolen havaitsema ongelma, joka häiritsee päivittäistä toimintaa.

Esimerkkinä ongelmasta oli tilanne, jossa hyllytyspalveluasiakkaiden täydennystoimituksia ei pystytty toimittamaan sovitusti tuotepuutteiden vuoksi.  

Ratkaisu

Toteutimme asiakkaalle selainpohjaisen ”otto-tv:n"  eli on-line näkymän, jolla he pystyvät jatkuvasti seuraamaan omien asiakkaidensa tekemiä kulutuskirjauksia.  Näin alaa tuntevan on helppo havaita erikoisempien tuotteiden kulutukset ja reagoida tilanteeseen etsimällä tarvittavat tuotteet ja tilaamalla täydennystä välittömästi, siis ennen kuin tilaus on edennyt toiminnanohjaukseen asti.

Lopuksi

Meidän työmme tyydyttävimpiä hetkiä ovat ne, kun ohjelmisto tai sen pieni osanenkin saadaan asennettua ja suunnitellulla tavalla käyttöön.
Kirsikkana kakun päällä on asiakkaalta sähköpostilla tai puhelimessa saatu palaute.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti